Dienstverlening

Een dienstverlening die klantvriendelijk, laagdrempelig, servicegericht en dichtbij is, waarbij we klare taal gebruiken. Waarbij we overbodige regels schrappen en procedures versnellen waar mogelijk.

Een dienstverlening die klantvriendelijk, laagdrempelig, servicegericht en dichtbij is, waarbij we klare taal gebruiken. Waarbij we overbodige regels schrappen en procedures versnellen waar mogelijk.

Het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening heeft permanente aandacht. Voor vrijwel alle producten en diensten met een hoog volume vragen we feedback aan onze klanten. Met deze feedback worden verbeterpunten benoemd en op basis daarvan processen verbeterd en de manier waarop klanten worden benaderd. Dit wordt actief begeleid. Verder maken we een koppeling tussen het ontwikkelen van dashboards (productiegegevens) en de kwaliteit van de dienstverlening. Ook dit krijgt steeds meer vorm. Naast investeringen in digitalisering blijft ons uitgangspunt dat de klant zelf bepaalt hoe hij/zij met de gemeente wil communiceren. Dus digitaal waar kan en persoonlijk waar de klant dat wenst.

Deze pagina is gebouwd op 05/16/2024 13:26:54 met de export van 05/16/2024 13:08:41